Livrare & Retur

LIVRARE

SC MALVERA.RO SRL livreaza produsele comandate pe intreg teritoriul Romaniei prin intermediul firmelor de curierat rapid: DPD, Sameday, Cargus sau GLS. Termenul de livrare este cuprins intre 24h si 5 zile lucratoare, majoritatea produselor se expediaza in 24 h de la efectuarea comenzii. Ne rezervam dreptul de a efectua confirmarea comenzilor inainte de a le onora, prin contactarea clientilor.

Transportul produselor este 20 ron, indiferent de localitatea unde se livreaza coletul. Pentru comenzi mai mari de 250 ron, transportul este gratuit.

 

RETUR

Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului se poate face in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului si este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice care au achizitionat produsul la distanta respectand conditiile O.U.G. 34/2014.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

- In cazul in care doriti returnarea unui produs, se va transmite informare la adresa de mail office@malvera.ro in termen de 14 zile de la data primirii produselor sau completand formularul de retur. Returul produselor este gratuit, magazinul Malvera.ro va face solicitare la curier pentru a ridica coletul de la adresa dvs.

- In cazul in care se doreste schimbarea produsului cu un alt produs, se va transmite informare la adresa de mail office@malvera.ro sau telefon 0734/437383; returul produsului cumparat initial este gratuit, dar transportul noului produs este 20 ron.

- Ulterior primirii produselor, banii se vor vira intr-un cont desemnat de dvs in termen de 5 zile lucratoare.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit, fara sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi, etc la niciuna din elementele enumerate. Produsul returnat trebuie sa contina ambalajul original, sa fie nefolosit si cu eticheta, deasemenea sa fie ambalat suplimentar intr-o folie/punga pentru a nu fi lipite etichete de catre curier direct pe ambalajul produsului. Lipsa acestor elemente duce la refuzul rambursarii banilor.