Intrebari frecvente
Mai jos gasesti raspunsurile la cele mai des intalnite intrebari. Daca nu ai gasit raspunsul la intrebarea pe care o cauti contacteaza-ne folosind formularul de la finalul paginii.
Despre produse
Cum aleg produsul potrivit?
Fiecare produs are in pagina sa o descriere care contine informatiile importante despre produs cum ar fi materialul din care este realizat, marimea in functie de varsta, marimea in functie de inaltimea copilului in centimetri, numarul de piese pe care il contine un anumit set, componenta setului respectiv, varsta recomandata de utilizare cat si alte informatii utile.
Cum verific daca un produs este disponibil?
In cazul in care marimea sau varianta de produs dorita este afisata pe site-ul nostru atunci produsul este disponibil si poate fi comandat.
Cat de des actualizati stocurile?
Disponibilitatea produselor in magazin este actualizata in timp real. Atunci cand stocurile la anumite produse sunt epuizate, in functie de sezon, incercam completarea stocurilor in saptamana urmatoare.
Despre Comenzi
Cum pot sa plasez o comanda?
Dupa ce vizitezi pagina unui produs, vei putea sa il adaugi in cosul tau. Dupa ce ai ales produsele pe care doresti sa le comanzi, poti vizita cosul tau, iar apoi poti merge catre pagina de Checkout pentru a finaliza comanda ta. Daca intampini dificultati, nu ezita sa ne contactezi telefonic iar noi te vom asista si vom plasa comanda pentru tine.
Pot comanda produsele in afara stocului?
Daca produsele exista in magazin, ele pot fi comandate fara exceptie. In cazul in care un produs nu exista momentan in stoc si se poate completa stocul, perioada de livrare poate dura in functie de disponibilitatea sa in stocul partenerilor.
Cum pot sa platesc pentru o comanda?
Poti alege intre mai multe metode de plata, precum plata ramburs la livrarea comenzii sau plata securizata online cu cardul tau (plata integrala sau in rate). Urmeaza pasii din Checkout si iti va fi foarte usor sa alegi metoda preferata de plata.
Despre Livrare
In cat timp puteti livra o comanda?
Pentru produsele din stoc, toate comenzile primite pana la orele 14:00 sunt pregatite si predate curierului in aceeasi zi. Timpul de livrare al curierului depinde de adresa destinatiei si poate varia intre 24 si 72 de ore. 90% dintre comenzi ajung la adresa din comanda a doua zi.
Cum pot returna produsele comandate?
Daca dupa livrare realizezi ca produsul prezinta deteriorari sau defectiuni tehnice, ne poti contacta telefonic sau prin e-mail pentru a solicita returul sau catre noi. Sau, daca marimea nu este buna sau te-ai razgandit, nu uita ca ai dreptul legal de a returna produsul catre noi timp de 14 zile calendaristice (se completeza formularul de retur de pe site). Vezi Politica de retur. Ne poti contacta telefonic in timpul orelor de munca daca doresti mai multe detalii.
Puteti livra sub forma de cadou?
Da! Poti sa alegi o adresa diferita de livrare fata de cea de facturare in pasii de finalizare a comenzii tale, iar in notitele comenzii ne poti specifica toate detaliile necesare pentru ca noi sa ne asiguram ca pregatim cadoul asa cum iti doresti.
Ai alte intrebari?
Foloseste formularul de mai jos si vom reveni cu un raspuns in cel mai scurt timp.